6 oktober 2008 klockan 01:44

Jag är inte ett dugg trött.. iiihhh!!! Fan asså.. 
Ska upp klockan nio imorgon, Milla har tid på BVC klockan halv elva. Jepps. Hoppas att det går bra, men det brukar det ju göra! :) 

Har suttit och svarat på teori-frågor till körkortet på hamsterpaj. Gick ganska bra :) Har tid den 21 oktober på körskolan, måste ju gå kursen med mamma där. Faaan va tråkigt. Syrran ska med också, för hon ska ta körkort samtidigt som jag. Men hon får nog inte böja övningsköra än? Eftersom hon fyller 17 år i februari? Hmm.. Vet inte hur det ligger till med det där. Men men..

Får nog gå och lägga mig bredvid Marko snart. Men jag är verkligen inte ett dugg jävla pisstrött.

Suttit å druckit samma glas samarin i en halvtimma nu :P Hahah.. Smakar lite äckligt nu faktiskt.
Ahja... Får väl gå och nana då. God natt på er!


Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0