6 oktober 2008 klockan 11:10

Klockan halv elva hade Milla tid på BVC. Hon skulle vägas, mätas och vaccineras.  Milla började gråta när hon fick sprutan :( Stackarn. Men det gick allt bra, hon grät i kanske 10 sekunder. Så fort man gosa med henne så sluta hon, sen så tittade hon allt lite snett på sköterskan :D Haha.. Gullunge!

Senast, 2/9-08
Vikt: 6,1 kg
Längd: 63 cm
Huvudomfång: 41 cm

Idag, 6/10-08
Vikt: 6,73 kg
Längd: 65 cm
Huvudomfång: 42 cm

Våran lilla älskling växer såååå duktigt :) 
Nästa gång på BVC så blir det läkarbesök också.

Nu till en helt annan sak (kanske?) ..
- Förstår inte vad det är med vissa folk. Dom säger att man INTE ska skryta om sitt barn i sin blogg? Hmm.. va? Hur dum får man bli? Jag får la förfan skriva vad jag vill i min blogg! Och skryta? Kääära nån :) Skriver jag att "Milla är såå duktig som äter två riktiga måltider, och kan nästan krypa.. bla bla" SÅ SKRYTER JAG INTE. Alla pratar om sina barn, vare sig det är med släktingar/vänner utanför en blogg, eller så skriver man om det i sin blogg! Jag förstår inte varför FOLK SKA LÄGGA SIG I FÖR. Läs inte min blogg om det nu är så JÄVLA jobbigt att jag skryter om mitt barn. Fan vilka idioter det finns!!

Anyways :) Jag älskar min söta underbara Milla <3 Mammas älskade älskling


Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0