7 november 2008 klockan 10:09

Milla ligger på filten och kryper runt eller något :D Haha.
Antingen försöker hon krypa eller så försöker hon sätta sig upp. Men inget utav av det går särskilt bra!! Stackarn ;p

Helvete vad sur jag var inatt!! Först kunde jag inte somna för att Marko låg å snarka. Och sen när jag väl börja somna in så typ lät det som att han kvävdes av sin egna snarkning så jag blev rädd som faaan!! Sen så tog det ett tag innan jag somna till igen. MEN DÅ, tro fan att Milla vaknar till.. ÅÅHH!! Till slut så la sig Marko bredvid hennes säng. Men tror ni att hon vakna till efter det? NEE!!! Hon vaknade nog till fyra-fem gånger inatt.. Voi vittu säger jag bara! Och så var jag PISS imorses när Milla väckte mig. Jojoo...

Sandra skulle komma vid elva tiden sa hon. Hon åker hem till Haparanda (Haaparanta låter mycket bättre ;]) klockan fyra. Kul å sitta på tåg i 20 timmar :D EEEEELLER INTE! Haha.. Fyy..

Men nu ska jag fixa något å käka.. Heejjj! :)


Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0