7 oktober 2008 klockan 11:27

God morgon,

Vi gick å la oss vid elva-tiden igår. Och så jävla klart så kunde jag inte somna.. Somnade kanske runt ett? Sen börja Milla gråta (antagligen för en dröm)  och jag hörde henne inte, så Marko fick ge henne nappen så hittade han den inte, och Milla blev HELT hysteriskt, aldrig hört henne gråta så mycket. Och det var inte förrän då som jag vaknade, SKITSUR var jag. Men jag hittade nappen och så somnade vi om. Trodde aldrig att jag skulle somna om! Fan va sur jag var för det. Nåjaaa..
Var tvungen å snooza Milla lite imorses, haha :) Typ en halvtimma eller så. Fick lite extra sömn. Man kan faktiskt snooza Milla ;) Bara å stoppa in nappen så sover hon i en halvtimma/timma till. Det måste man göra ibland, om hon vaknar klockan sju och man ser på henne att hon är jävligt trött så måste hon få sova ett tag till. Annars är hon hur grinig som helst å vill inte äta. Hon är bara trött helt enkelt :)

Jag köpte nikotintuggumin igår, tog en vid halv sex-tiden och sen så rökte jag två stycken cigg hemma hos Jonna.. Och sen ETT HALVT tuggummi hemma på kvällen. Det är det enda niktionet jag fick i mig igår. Jävlar asså.. Det var inte mycket :) Ska försöka å inte röka så mycket idag heller. Tror nog att jag kommer att klara det :) Marko ska ju sluta röka imorgon, får se hur det går.

Men nu ska jag umgås med min söta dotter. Hon sitter å leker i gåstolen :) Hon fick förresten en vinteroverall av Ritva igår :) Eller ja, låna. Men så slipper man köpa en själv :) Plus att det börjar bli kallt ute redan nu. Orka dra å köpa en då eller, neee.. hihi. Heippa-ti-hei!


Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0