7 oktober 2008 klockan 22:39

FYFAAN! Köp ALDRIG någon sorts möbel på Rusta alltså!! För det första är det ett jävla helvete att sätta ihop skiten, och sen så går något sönder eller spricker!!!! ÅÅÅHHHH.. JÄVLA APGREJJER. Sista gången jag köpte en möbel där. Fittfan. Så nu får vi åka till Rusta igen å visa upp våran skåpsdörr som är spucken. Kommer säkert inte få någon ny, för det är "vårat fel" Hahah.. Inte vårat fel. Det var inte vårat fel att det inte fanns HÅL. Eller ja, det fanns hål halvvägs där man skulle sätta i skruven.. Men jaa.. Hah. Lyckades iallafall sätta dit en dörr. Ska hämta den andra imorgon. Sätter nog inte dit den, men bra att ha hemma ifall man vill sätta i den någon gång :) Vilket jävla helvete det var alltså.. Aldrig vart så jävla förbannad i hela mitt liv skulle jag tro. Hahah.. Fan va jag tuggade på mitt nikotintuggummi kan jag lova =D Fittig ritningar också, såg ju fan ingenting.


Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0