8 november 2008 klockan 15:11

Morsan och jag var och körde lite förut :) Fast inte på själva vägen då! Utan vi var på en stor grusplan.
Som jag sa igår.. Det gick jäääääävligt bra kan jag lova er ;) Morsan vet att jag har "kört" med Marko. Asså övat på stanna å köra iväg igen. 
Jag fick inga kärringstopp idag! Joo förresten.. När vi övade på att backa så fick jag ett par stycken, men annars gick det finemang :] Jag tränade på att växla upp till tvåan sen ner till ettan, upp till tvåan igen.. osv osv. Och sen stanna och köra iväg igen.. Och dragläget och bla bla.
Fan va grym jag är ;) Naturbegåvning!

Jag och Mamma är påväg hem..Mamma: Hur många gånger har du kört med Marko egentligen?
Sussu: En gång.. Förra sommaren i Finland.
Mamma: EN gång??!?!! Har ud inte köööört mer? 

Hon trodde att jag hade kört mycket mer eftersom jag körde så bra :D Hahhaha!!
Som jag sa.. Naturbegåvning ;)
Vi ska ut å köra imorgon igen.. Ska växla upp till trean å fyran.. Kommer skita på mig :D hahahha..

Nu ska jag ut med Sisu.. heejjj!!

Det blir vitlökskyckling till middag idag :) mums!!
Var på ICA förut förresten, å då fick man smaka på olika "fabriksgjorda" såser. Tror det var någon kock som hade framställt dom.. JÄKLAR vad goda dom var!! MUMS. Fats en lite lite burk kostade över 20 kronor.. PALLA! Ajaa.. Heejjj :)


Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0