8 oktober 2008 klockan 13:45

Jag citerar Blondinbella: "För några veckor sedan anmälde troligen en läsare som inte gillar mig, min familj till familjeenheten hos socialen för att jag "dricker mer än vuxna" Jag blev så arg när mamma ringde och berättade det eftersom jag är nog världens lugnaste unge! Sist jag kom hem packad var jag 14 år gammal, sen dess dricker jag ett glas vin då och då till maten."
För det första så är hon bara 17 år, VARFÖR går henens mamma med på att hon dricker alkohol!?!?! Min morsa blev assur så fort hon fick höra att jag hade druckit. Men jaa.. visst, dom flesta ungdomarna smakar på alkohol eller festar varje helg. Men det verkar som på Blondinbella att hon FÅR dricka. (lagligt) Icke asså. Hon gör sig äldre än vad hon är!  Fyfan vad jag stör mig på henne. Hon tror att hon är en jävla präktig-piga!! ÅÅÅHH. Fjortis, gå och dö!


Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0