9 november 2008 klockan 14:45

Vi var och körde idag igen. Först så körde vi på grusplanen, och sen ålte vi ut på vägen ;o OMG.. Haha :D Men det var en industriväg där det knappt kör några bilar.. Och massa flervägsstopp.. Bahh. Fick kärringstopp en gång :D Hahah och det låg en bil bakom mig.. Fan vilken panik jag fick.. Fick nog stopp tre gånger på samma ställe, samma tid.. frågade morsan om ettans växel verkligen VAR i.. Så sa hon att den var det. Men då hade jag tydligen försökt åka iväg på trean.. HAHA.. Märkte hon efter tre kärringstopp ;) SKÄMMER ut mig sådär. Jumalauta!
Men det gick allt bra :) Ska ut å köra på lördag igen. Sen antingen på lördag eller söndag så ska jag få köra hem med. Om mamma känner att jag kan det då, och jag själv såklart ;) Växlade ända upp till fyran idag!! Duktig jag är ;) Nedå.. Men det gick jäkligt bra idag faktiskt :) 

Sitter här å lyssnar på musik. Tänker på att folk fortfarande kan vara OMOGNA i vuxen ålder.. Herreguuuuuuuudd.. När dom levt över halva livet liksom :/ Palla asså.. Trodde verkligen att dom hade lärt sig något i livet, men icke!! Ahja, inte mitt fel.. Tänker inte ha dom människorna i mitt liv mer iallafall. Yes yeeeeeees..
Någon mer som har lust å bråka med mig idag??? Kan ge er en go käftsmäll isåfall. Faaan va sur jag är idag.. Jumalauta! Hoppas fan att det är PMS eller något. Huh!

Funderar på vad man ska göra för mat. Eller så ger man fan i att äta idag eftersom man åt chips å grejjer igår :) Blir praaa det. Ska banta som fan. Fattar DU jag SKA BANTA. Ska du gå och häpna över det nu också?? HA!?! Du ska alltid kritisera något.. GÅ OCH KRITISERA DIG SJÄLV FÖR FAN! Du är fan inte perfekt någonstans!! Det finns ingen jävla perfekt människa på den här jorden!! Visst alla har något fel eller har fel, MEN DU BEHÖVER INTE PÅPEKA DET VARENDA JÄVLA GÅNG!! JAG, TILL SKILLNAD FRÅN DIG TYDLIGEN, HAR KÄNSLOR!! Men det fattar tydligen inte du..!!! Du tror väl att du får säga saker om mig eller till mig hur du än vill bara för att du är VUXEN, och jag är en liten SKITUNGE som inte vet ett piss om livet?
JO TJENARE.. Jag vet saker som du inte ens har sett i dina egna jävla drömmar! Jag har redan levt ett helt liv innan jag fyllde 17 år!! Kom fan inte och döm mig för någonting! OCh vill jag banta, och tycker att jag är tjock.. MÅSTE DU KRITISERA DET MED?!?!? JAG KANSKE VILL HA STORLEK 32 I KLÄDER!!! Varför i helvete ska du lägga dig i det för?!?!? Har jag bett om din åsikt eller?!

ÅÅHH.. Pallar fan inte med det här. Finns typ 41325465 saker jag vill säga, men jag vet seriöst inte hur jag ska formulera det. Istället så spottar orden ut likt en fjortisbrud. Jaja.. Det får väl va så. Dom kommer ut på något sätt iallafall.
Tar du åt dig av mina ord? Då är det nog dig jag menar!
Nu ska jag lyssna på musik och deppa...

Jag tänker på er fortfarande <3<3 Styrkekramar


Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0