9 november 2008 klockan 15:13

Vilken jävla tur att jag inte har pratat om PRIVATA saker till dig. Mindre tur är att en jag känner JÄVLIGT väl har gjort det. Idiot!! Du har inte heller någon jävla rätt att prata om det. ÅÅHHH.. Fan va förbannad jag blir ibland.
JAG AVSKYYYYYYYYYYYR DIIIIIIIIIG.. JAG SKA AAAAAAAAALDRIG MER TRÄÄÄÄÄÄÄFFFAA DIIIIIIGG.. Bara så du vet. Hoppas att du vet det.. Hoppas att du brinner upp på någon äcklig jävla plats. Du borde inte ens få kalla dig själv för människa. MAN KAN FAKTISKT VARA SNÄLL IBLAND, ÄVEN OM DU NU TYCKER ATT JAG HAR EN FUL FRISYR SÅ BEHÖVER DU INTE SÄGA DET SÅ FORT JAG KOMMER IN GENOM DÖRREN!. Men nene.. DU SKA KRITISERA ÄN EN GÅNG. Jävla idiot. GÅ OCH DÖ!! DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!!!!!!!!


Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0