9 november 2008 klockan 22:13

Fan va skit Sanningens ögonblick är..!!! Varenda fråga som dom ställer, så vet man att dom har gjort det!! Så jääääääävla kasst asså. Fan va förbannad man blir. Skit är det.

Jag är hungrig. Har inte käkat något idag förutom en macka, en bulle, två glas cola, två koppar kaffe och lite chips. Jo, lite choklad också. Känner mig gött svag asså :/ Hela jag bara darrar.

Köpte cigg idag. Har insett att jag verkligen måste ha nödcigg hemma.. Jag fungerar inte utan cigg när jag är RIKTIGT förbannad. Slänger ur mig massa skit som jag inte ens menar. Så idag har jag rökt två cigg, men det blir inga fler. No no!! Äckligt var det.. uuäkk! Men så länge jag inte röker varje dag, utan bara när jag är riktigt förbannad, så är det okej för min del. Har ni åsikter om det.. FINE, men kom inte och uttala dom här isåfall. För det är MITT VAL att förpesta min kropp, jag gör det med VILJA. So that's that :)

Funderar på att stoppa i mig något å äta.. Men jag pallar verkligen inte att laga maaaaat. Och mackor orkar man inte käka, så jävla äckligt.

Schysst av Marko att lägga sig nu också. Blir fan gött cp på sånna människor alltså. Vet inte varför, blir bara det. Hah..
Han har ju ändå sovmorgon imorrn liksom.. Så vafan spelar det för roll om han går å lägger sig om en timma?
Jajaa.. Vet hur det slutar ändå. Han går upp om en halvtimma/timma.. Jepp jepp!

Men nu kom han å klaga på att jag knappade på tangentbordet.. Tydligen så får man inte ens sitta vid datorn. Än en gång så framstår jag som en skitunge :) Det är som att lyssna på ens egna morsan ibland för fan.
Jajaaa.. Nu är jag förbannad igen. ORKAAA!!!

För väl sluta nu innan han kommer tillbaka å klagar igen.. Heejjj!


Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0