9 oktober 2008 klockan 22:17

VARFÖR är min bild å länkar längst NER på bloggen?? Varför ballar metrobloggen alltid ur för!?!?!? Helvete vad förbannad jag blir ibland. Blir så röksugen då :(
Har inte rökt idag, och igår tog jag bara fyra bloss. Duktig jag är :) Vi har lagt undan lite mer än 100:- på sparkontot.. För det är dom pengarna som skulle gått åt på cigg dom här dagarna. Så vi ska fortsätta att lägga undan pengar :) Kommer nog bli bra!!

Marko ska tydligen flytta till Norge.. Fine by me :) Jag bor här.. För jag tänker inte betala 150:- för en pizza. haha.. Fyfan va dum han är :D Han tror att han kommer spara pengar för att dom har EN skattefri månad om året. Hahaha.. Men allt kostar dubbelt så mycket i Norge.. Ahja... Killar är allt dumma ibland :) För han snackar med en av våra kompisar om det här i telefonen just nu, och han håller med. Hahaha.. Snälla nån.. Undra hur en killes hjärna fungerar egentligen. Tydligen inte så bra :)


Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0