another day

Känns som att det har hänt massor igår/idag!

Igår fick jag och baby en kväll/natt för oss själva :) Mamma var snäll och tog Milla. Hmm....
Det vi gjorde var... Jag drack tre klunkar vin och Marko drack två glas :D Haha.. Sen så glodde vi på någon film. Kommer inte ens ihåg vilken? Hmm..
Efter det gick vi i sängs, satte på tv'n. Marko somna :D Jag låg å glodde på "Alien, återkomsten". Läskig som fan.. Eller inte :D Men när filmen var slut blev jag paranoid, stängde av tv'n och köp ner intill Marko ^^
Vi sov till halv ett "i morses" :D Gott!!

Idag ahr jag klippt mig. SKIT BLEV DET. Ser ut som en idiot i huvudet. Fittan kunde ju inte ens klippa hår för fan. Sen så var hon klar på tio minuter? Med föning å allt. Hmmm...
Man ser vart hon har vart och klippt i håret på mig. ASFULT! Ska aldrig mer klippa mig där... NEVER!
Härdanefter blir det BARA Trebello :) Älskar att klippa mig där. Klipper naaaaaaaajs <3

Sen så har vi vart hos mammas kompis :) Han springer å skjuter älg å så, så han har en jakthund :) Skitsöt! Hon börjar lbi gammal nu, så han har skaffat sig en valp :) åååååååååh... underbart söt <3 nam nam. Så vi lekte med hundarna och så :)

Jag och baby har precis kollat klart på en film, "Grace is gone". Jävla piss var den. Lååååångtråkig. Verkligen inte sevärd kan jag säga iallafall. Hmm.... Nu ska vi nog gå och lägga oss :) Fast baby skulle massera mig lite först. Yeeees :)

Julafton snart!!

Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0