fem dagar kvar :)

Vi vaknade 11:20 idag :) Värsta sovmorgon!! mums.
Milla ligger och gråter i sin säng.. Stackarn.. Eller ja, hon gråter inte. Hon är sur för att hon måste sova ^^ Men men, sover hon inte så är hon sur hela jävla dagen istället. Så hon får allt waina lite. Man känner sig gött taskig ibland. Fyyy....

Ska allt gå å se till henne nu.....

*kommer strax*

Sååå... Hon kanske somnar nu. Hoppas det :)
Milla ska sluta med modersmjölkersättning nu! Hon dricker alltid det på morgonen. Men nu är det slut med det :) Nu blir det gröt istället. Undra hur det kommer att bli dom kvällarna hon vägrar att somna vid nio-tiden ;o Får ge henne dubbelt med gröt på kvällen då. Jojooo.. Går nog bra :)

Idag ska vi åka och handla lite. Det sista inför julen.
Lite aladdin/paradis-askar, cola, skålar och lite mer godis :) Geisha och sååånt. Geisha är ett måste på julen :) äääälskar geisha <3<3

Jag lagade ett hål hos tandläkaren den 1/10 detta året. Det ilar fortfarande i tanden. Och nu har det börjat ila på andra sidan PLUS i framtänderna!! Fyfaaaaaan vad ont det gör. Jag har köpt sån tandkräm som hjälper mot det och så äter jag flourtabletter. Flourtabletterna har hjälpt lite, men äter jag choklad som kan jag sitta å lipa bland ^^ Måste verkligen ringa till tandläkaren och höra med dom. Detta är fan bullshit!
JOO!! Och gissa vad dom sa efter att jag hade lagat tanden? "Jaa, då behöver du inte komma tillbaka förrän om ett par år!" Alltså.. VA?! Jag SKA komma tillbaka till sommaren. Och gissa varför dom sa så? För om ett par år kommer jag att få betala själv för tandläkarbesöken!! Så dom vill spara pengar! Fyfan vilka loosers. Jag ska gå dit minst fyra gånger till eller något :) Sådeså!!

Är så jääävla tät i näsan också. Förkyld är jag icke, nej nej! Jag är tät i näsan året runt.. hmm, bara för att! skitkul! eller inte... Fast på våren har jag pollenallergi.. så därför är jag tät på våren. Men annars så förstår jag inte varför jag är tät?! Skumma grejjer det där. Jajaaa...

Men nu ska jag... Grejja :) heejjj!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Fan vilket sammanträffande! Jag ringde oxå tandläkaren häromdagen och de typ vägrade ta imot mig nu, de tyckte jag skulle vänta i 2 år. Jag lackade och sa fan heller så jag ska dit den 23 ;P haha och BORRA det suger btw.!

2008-12-20 @ 21:56:31
URL: http://jenniesnotes.blogg.se/

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0