(femton dagar kvar)

Milla kommer att vakna vilken sekund som helst! Hon har legat å sovit ett tag nu :) Min lilla snutt <3
Min andra snutt åkte till jobbet nyss.. Saknar han redan ;( *snyft*

Idag har jag tänkt mig att jag och Milla ska gå till torpa för att köpa ingredienser till lussebullar :) gott gott..
Plus att jag ska damma lite idag, fan va dammigt det är på vissa ställen. Usch ;o

Kommer fortfarande inte in på Swedbanks hemsida!!!!!! JÄVLA SKIT. Och jag vetti fan hur man loggar in genom telefonen och kollar ;p Haha.. Nåja. Får vänta ett tag till å se sen.

Men nu ska jag lägga mig bredvid Milla och mysa lite :) Hoppas att hon sover en stund till, det behöver hon <3 Och jag med för den delen :) Varva ner lite! Hej hej :)

Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0