*gäääsp*

Lördag:
Marko åkte till farsans kontor/verkstad och städa lite. Efter det åkte vi direkt till IKEA för att köpa lite grejjer till Millas sovrum :) Vi köpte en säng och en byrå till henne. Sen så köpte vi också ett sidobord till farsan :)
Efter IKEA åkte vi hem till mamsen för att hämta Milla och Sisu, sen åkte vi hem till farsan för att käka middag.
Han har flyttat till en ny lägenhet inne i stan. Grymt stor balkong kan jag lova :D Åtta meter eller något.. Hihh! Och sen så bor han på fjärde våningen också.. Jävla höjdrädd man blir ^^

Söndag:
Idag har vi vart hos Ritva. Vi drack kaffe och lite sådär :) Najs najs. Synd bara att jag inte var så social idag.. Jävligt trött var jag. Det är jag nu med ifs.. Huh! Ska bli gött att sova sen :)
Jag fick en jacka av svärmor också. Skitsnygg var den! :) Kostade 2000 spänn!! ;o OMG.. Haha fick värsta chocken först :) Men men.. Jättesnällt <3<3

Markos pappa är här nu också. Har nog inte sett han på över ett halvår eller något. Men det har ju sina orsaker/anledningar (tänker inte gå in på det!).

Vi har glott på The L Word idag och igår också.. Jäääävla bra :) Synd att det bara finns 4 säsonger... Och vi är på fjärde säsongen nu :( jeefla gay är det.

Men nu ska jag ut och ta en rök och så :) Man kanske blir pigg av den friska luften! Hej hej :)

Kommentarer
Postat av: /L

Hehe :-) Allt bra med dig annars? Hur ska du göra sen efter mammaledigheten då? Börja plugga igen? :-)

2008-12-15 @ 12:27:37
URL: http://girlyfu.blogg.se/

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0