Hahah.. vilka nötter det finns asså :)

Kenza om 10 februari 2008 klockan 17:54:
Hej!
Jag tänkte fråga dig om du har lust att hjälpa mig med en viktig sak? Det är en enkel grej.
Nämligen att bli medlem på dessa tre sidor (det är gratis såklart)
(här har det funnits en länk)***
och
(här har det funnits en länk)***
och
(här har det funnits en länk)***

Blir du medlem på alla tre sidorna så kommer jag länka till dig från min blogg :)! Schysst deal va?!


Är du aktiv på sidorna så kan du få gratis presentkort på en bland annat H&M, GinaTricot, Kicks och Makeupstore. Du kan även få gratis biobiljetter samt trisslotter :) och vill du inte ha presentkorten själv så kan man ju alltid ge dem till någon i julklapp!

Ha en fin kväll nu!




Varför skulle jag vilja bli länkad till hennes sida för?? Så att jag får fler soidvisningar? Men hmm.. Eftersom man inte tjänar något på sidvisningarna i den här bloggen så skiter jag fullständigt i det :) Hade det vart på metobloggen så KANSKE, eftersom man tjänar pengar där :)

Det fanns länkar där "***" är i kommentaren som KENZA skickade. Men hur många är det som inte fattar att om man trycker på dom länkar och blir medlem, så är det HON SOM TJÄNAR POÄNG PÅ DET. Alltså :D Bara för att man har blonda hårrötter så har man inte helt jävla blåst!! Och nej tack, jag vill inte finnas länkad på din sida :)


OH WELL. Nu ska jag glo på tv :) heejjj!

Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0