Home again!

Först kom mamma hit, för att gå ut med Sisu. Och sen så  gick vi till Niina å Janne :) Dricka sig lite kaffe och så.
Tjöta med farsan nyss också. Ska kanske hjälpa han å städa på kontoret på lördag, och efter det så måste jag å baby till IKEA för att hämta Millas säng som hon ska få i julklapp av mamma, Niina å Janne :) Och sen på kvällen ska vi hem till pappsen å äta mat!! Trevligt med lite omväxling för en gångs skull, istället för att sitta hemma å dega alltså :)

Marko kommer hem snart också <3<3 .... 2½ timma kvar bara. Sen ska vi myspysa :) mums!

Har haft världens jävligaste mensvärk ända sen i onsdags.. Kommer bara på kvällen :/ Fan va bög det är! Speciellt när man ska sova.. ååhhh.. Försvinn!!

Men nu ska jag kika runt på nätet, och sen kolla om det kommer något på tv :) Hej hej!

Kommentarer
Postat av: /L

Hej :-) Nej nu är det verkligen inte långt kvar, man börjar bli lite nervös men de känns fortfarande för overkligt. Jag förstår nog när jag legat på BB ett tag och sedan ska åka hem: "Jaha- ungen ska med hem alltså? Där ser man..."



Går allt bra med Milla och så? Ingen syskonplanering? haha :-p



Kram!

2008-12-09 @ 10:45:05
URL: http://girlyfu.blogg.se/

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0