julstök

Mamma ringde och väckte mig och Milla vid tio-tiden imorses. Tröööööött var man, ojaaa!
Så jag matade Milla och sen bar det av till mammas jobb :) Mamma ville visa upp sitt barnbarn.. Sött.

Idag ska jag och Milla till BVC. HATAR BVC.. BLÄ!!
Eftersom Milla har blivit blyg nu så grät hon sist gång när vi va där. Och när jag skulle klä på henne så var hon helt hysterisk, så sa hon BVC sköterskan: "Du får klä på henne ute i korridoren, vi har inte tid med sånt här!!"
Mmmmm... SKITKUL. Äckliga jävla gamla hagga!! Störda as..
Iaf.. Så Marko ska kolla om han kan få sticka lite tidigare från jobbet, så att han kan följa med :) wiiiee...

Vad har hänt i helgen? Hmm... Inte så mkt vad jag kan komma på.
Vi var på Coop en tripp igår, och apoteket å McDonalds :) Är trött på Max's hamburgare nu, smakar alldagligt. Men deras lökringar är goda :D mums!!

Idag ska vi städa å tvätta å hålla på!! Plus att jag ska färga håret. Färgade min syrras hår igår. Tog lite tid :) Men men! Imorgon blir det att steka skinkan, dammsuga igen. Och stryka kläder osv :) Och sen på onsdag morgon (klockan nio typ), så ska vi hem till Millas farmor. Vi ska nog vara där till halv-två/två eller något. Sen ska vi hem å böka.. Och SEN får man vila. Haha :) Jojooo, det blir nog bra.

Men nu är jag förjävla trött.. Ska glo på tv lite grann :) Hejjj!

Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0