kun joulu on....

Milla ligger i sin säng och försöker sova. Hon har precis ätit gröt, och innan det har hon badat :) Stackarn ville inte ha gröt.. Hon ville ha mjölk. Men nej nej! Har jag gjort gröt så äter hon upp gröten. Sådeså :)

Marko slutar klockan tio idag som vanligt.
Jag tror att han kommer få kicken.. Har en sån känsla bara. Hmm.. Inte bra.
Fast han vill ha kicken :D Hahah min dumbom <3

Sitter här och lyssnar på Tarja Turunen - Kun joulu on. Jag förstår inte, men jag tycker att den låter så sorgligt.. Jävligt grym röst har hon :) mhmm!! Det är hon som är sångaren i Nightwish, operasångare :) Den låten kommer nog gå på repeat ett par gånger nu :D Hihii.. (eller ska jag säga, *snyft*?) 

Jag är jäävligt hungrig :( puh!
Gjorde typ femtio lussebullar förut.. Men man får så jäkla ont i magen av att äta många, så nu är jag inte ens sugen längre! Jag vil ha typ... Fläskfilé, potatisklyftor, rödvinssås och tryffelsås :) Och bearnaisås på det! Nam nam nam.. Om man kanske skulle göra det någon dag? :) gott gott.

Men nu ska jag... som vanligt.... Kika runt på nätet :) Heeejjj!

Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0