milla <3

Joo.. Milla kan sätta sig upp själv nu :D Hon kan inte krypa än.. Så som jag har förstått så kryper barn först och sen sätter dom sig. Men det är väl olika :) Iaf.. Hon är världens sötaste när hon ska sätta sig ^^ Hon typ lägger sig på sidan och sen lite på rumpan, å sen så puttar hon upp sig själv :D åååhh <3<3 Sötnöt.

Och så har hon börjat med en annan gullig sak :) Eller ja.. Hon gjorde det för typ en månad sen men iaf ^^
Hon höjer sin arm och "ger handen", så vill hon att man ska ge henne en "hi five" :D hahah.. ååååhh så söt <3
Men ibland så visar hon knytnäven istället, sött :)


Här visar hon sin hand :)Hihiii...

Och när man vinkar till henne så brukar hon vinka tillbaka (: å igår när mamma skulle till tävttstugan så blev hon jätteledsen och börja gråta. Hon börjar få lite mer personlighet nu :) guuulliigt <3
Men hon gråter aldrig när jag går iväg. Haha :) Men hon fattar nog inte att jag går iväg skulle jag tro.. Jag är ju med henne 24/7 nästan ^^ Eller så saknar hon mig inte.. Inte konstigt det heller. Jag blir också less på mig själv när jag måste vara med mig 24/7 ^^ Hahaa!

Jajaaa... Nu ska jag glo på Ellen DeGeneres. Heeej! :)

Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0