Milla blir sju månader idag <3

Vaken och pigg :) Jag har matat Milla, och nu ligger hon i sängen igen. Hoppas att hon somnar snart, jag vill också ha frukost!!

Dagens schema?
När Marko kommer hem ska vi göra mat :) Eller jaa.. Vi ska nog äta, blir spenatsoppa idag :D Fan så gott... mmmm!!
Sen klockan fem så är det tvättstuga igen. Mycket skönare att springa ner till tvättstugan. Man får tvättat och torkat alla kläder på bara ett par timmar :) Kommer inte ens ihåg sist gång jag använde våran tvättmaskin här i lägenheten.

Vi måste till apoteket idag också. Hämta ut Sisu's allegitabletter och mina p-piller. Kostar bara 25 kronor för mig eftersom jag är under 20 år ;) mmhmmm!! Najs som fan.

Igår fyllde mamma år :) Grattis än en gång <3
Hon hatar att få presenter och julklappar nu för tiden, men igår blev hon lite glad faktiskt :D Hon fick en växt som har funnits ända sen dinosaurietiden. Lite coolt... Den kan leva i 50 år utan vatten :) Så den tyckte hon om!! Vi har också en sån.. Måste nog vattna den idag ^^ Haha..

Men nu ska jag se hur det går för Milla... Och vattna våran växt =D Heejjj!

Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0