överby idag :)

Sitter och äter min frukost nu :) mums. Milla har precis fått sin lunch, och Sisu har också ätit.
Ska lägga mig ner på golvet snart och krypa runt med Milla. Nu sitter hon och glor på sin skötväska :) Haha.. Sötnöt. Hon rotar alltid i den. Nåjaa...

Idag ska vi till Överby :) Jag fick shoppa loss sa Marko. För han snarkade rejält igår kväll kan jag lova!! Vid ett-tiden fick jag nog och la mig i soffan.. Sen när jag precis skulle somna in hör jag hur Milla börjar gråta, och inte stoppar Marko in nappen inte. För han hör henne inte. Braaaa.. Och så blev jag förbannad över det ^^ La mig i sängen igen, och Marko i soffan. SEN FICK JAG ÄNTLIGEN SOVA. Efter tre timmar eller något. Gissa om jag var trött imorses när Milla vakna? oooja! MEn son tur är så sover hon till 9-10 ungefär :) Min bebis <3






Och SARA säger att jag är en dålig mamma till Milla? Eller ja, hon syftade på det. Hur fan vet du det din jävla fjortis. Du har säkert inte ens fått pubishår än!! Sätt dig och glo på Byggare Bob istället för att hänga på blogg.se. Tönt.

Nu ska jag va med min dotter :) Heejjj!

Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0