securitas snart igen

Fan va förbannad man blir alltså!!
Visst vi bor ovanför en lokal som man kan hyra när man vill. Och varenda gång det är utlänningar där så spelas det musik så det hörs till andra gården, och spring i trappen och GAP!! SERIÖST, orka lyssna på det i flera jävla timmar!! Funderar seriöst på att ringa till securitas snart. Jag vågar inte gå ner dit å säga till. Skulle säkert inte göra så stor nytta ändå. Jag vill inte lyssna på deras habbla habbla musik medan jag kollar på film. Plus att barnen springer i trappen, leker å gapar. Fan så störd jag blir!!! Åhhh............... Är det inte tyst klockan tio så jävlar ringer jag. Stackars det paret som bor mittemot lokalen, måste ju vara döva vid det här laget.
Och det är bara vi i den här trappen som vågar ringa till securitas. Ringer inte vi så blir det aldrig tyst. När fan ska folk lära sig att det kan bo BARN i trappen som försöker sova när klockan är åtta-nio?! Har dom seriöst inget vett bakom skallbenet?

Och nu säger jag inte att det bara är utlänningar som spelar hög musik och gapar, men det är faktiskt bara dom som stökar och gapar på den här gården. Justja.. Finns en svensk brud mittemot oss som spelar hög musik, men det gör hon max en timma i veckan eller så. Men verkligen inte så högt som dom gör i lokalen!
Nepp.. Nu börjar jag bli trött på det här. Kan man inte tänka klart i sin egna lägenhet då är det verkligen något som är fel.

Men nu ska jag mysa med min baby :) Heejjj!

Kommentarer
Postat av: /L

Man får klaga och man bör klaga om de är så förbannat hög musik och liv :-)

2008-12-08 @ 09:56:08
URL: http://girlyfu.blogg.se/

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0