Sista inlägget för år 2008?

Jag veeeeeet... SKITKASS på att skriva blogg :D haha.. Men iaf.. Här kommer en LITEN uppdatering.

Julafton:
Vi gick upp klockan åtta för att göra iordning oss för att åka iväg till Markos mamma :)
Där borta tog vi lite kaffe, tjöta och bytte julklappar! myspys :)
Efter det åkte vi hem till Markos pappa. Han hade gjort massa mat!!! gaahh.. Fast Marko hade sagt dagen innan att han inte behövde göra mat.. Men han gjorde ändå. Jajaaa.. Så smakade gjorde jag iallafall. Han är väl typ expert på att göra så att folk får dåligt samvete. Men inte fick jag det ^^ no no!

Sen efter det så åkte vi hem. Vi käka julmat.. Milla somna, och sen vakna hon.. Åt. Och så öppnade vi julklappar! :D Fick faktiskt det jag önskade mig. Leilas bakbok, sen en marimekko skål (love it!) och "Lumi"-seriens kaffekoppar :) så jäkla fina! Ska få ett par till nu efter nyår också. Yes yes...

Annars så har vi bara vart hos mamma en hel vecka. Har inte sovit i min egna säng en enda gång :D haha.. Jojo.

Men idag ska vi faktiskt festa. Nyår och grejjer. Har typ ingen lust, men jag gör det för Markos skull :) min baby <3

Nu orkar jag inte skriva mer. Ni får nöja er med det här :D hihi... Hej på er! Hörs nog näta år :) .. om vi inte blir döva eller blinda..................

Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0