stooooorstädat

Jäklar vilken fart man har haft idag!
Vi har storstädat hela lägenheten :) Gött som fan! Och så har vi haft tvättstuga från klockan 17.00 till nu! Marko är och hämtar två mattor som hänger på tork där.
Plus att jag färgar håret nu också. Ett jäääävla spring idag kan jag lova. Sen så har Marko's pappa vart här hela kvällen. Han skulle bara stanna på "snabb kaffe" :) hahah.. Han stannade nog i tre timmar. Well well :)

Imorgon på morgonen kommer mamma hit, vi ska slänga in skinkan i ugnen och så kommer hon springa här fram och tillbaka hela dagen. Sen skulle syrran komma imorgon och fixa borden, och sen så skulle vi duka klart inför julafton.
Plus att vi nog måste dammsuga en gång till imorgon.. Kul! Eller inte... Det är så jävla grusat här på vägarna att när man kommer in innanför dörren så får man med sig ett halv kilo sten. Love it!

Sen så skulle vi nog göra någonting mer imorgon, men det har jag redan glömt av :) Men som tur är så har jag skrivit upp allting på våran whiteboard-tavla :D ooohyeah!

Snart ska färgen ur håret också. Sen så ska jag köra på lite slingor. Hoppas att det blir bra bara. Var inte så sugen på den färgen just nu kan jag lova.. Men men. Som sagt.. Hoppas det blir bra :) Kommer bli lite rödaktiga slingor, bra till jul!

Men nu ska jag faktiskt glo runt på nätet :) Hejjj!

Kommentarer
Postat av: /L

Uppdatera då ! :-)

2008-12-28 @ 11:26:20
URL: http://girlyfu.blogg.se/

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0