the weekend

På lördag så ska vi hjälpa pappa att städa ur kontoret lite grann :) yeess... Eller ja, kontoret + verkstaden lär det ju bli! Efter det ska vi ner till IKEA för att köpa en säng till Milla, och kanske en byrå också. Och sen på kvällen så ska vi på middag. Mums, färdiglagat mat :D

Söndagen blir nog bara en slappardag. Fast ska nog övningsköra lite grann, i think.
Imorgon har vi tvättstuga! Och så ska vi ut med Lukas för att Niina å Janne är på julbord. Yesss...

Mika skulle komma snart också.
Milla somnade precis.. Så jag ska ta mig en välförtjänt cigg :)
That's right.. Jag röker igen.. ibland =D Haha.. Dum man är, men men.

Hörde en skitbra låt i The L Word igår.. Efter många om och men så hittade jag låten :)
Cory Lee - The Naughty Song. Ohyeah.. Men jag har inte kunnat ta hem den.. För att den finns inte någonstans! Eller jo, men inte i den versionen som jag vill ha :( FAN JÄVLA GAY ÄR DET. SKITFOLK SOM INTE SEEDAR!! Hahaha :D
Jajaa.. Heejj!

Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0