torsdags mys

Tycker att Marko kan komma hem nu. Han skulle köpa med sig chips och grejjer :D mmm!!
Vi ska mysa och kolla på The L Word, som vanligt :) älskar den serien! Fast inte mer än Sex And The City ;)

Mika var på kaffe och bulle nyss. Och jag har precis nattat Milla. Sötnöten ligger och sover. Hon är så lätt att lägga :) Bara att lägga ner henne i sängen med napp å snuttefilt så somnar hon på egen hand. Mammas älskling <3

Jag vill ha en tatuering!! Vill tatuera in "Milla" någonstans, med en liten söt "bild".. Men jag vet inte hur jag vill ha den ;/ uuhh.. Har verkligen inga idéer heller. Gay är det.

Har ingenting mer att skriva känns det som.. Förutom att jag älskar min baby mestaste av allt <3 I'm yours forever

Kommentarer
Postat av: Jennie

Man får den när barnet blir 6 månader om du är med i libro klubben. Man fick blöjor leksaker strumpor rabtter haklappar och bindor (?) hehe.., Man får ett brev hem som man lämnar in på lindex och sen får man paketet

2008-12-11 @ 21:06:57

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0