våran shoppingdag :)

Idag var vi på Överby :) Jag hittade två tunikor/klänningar, strumpbyxor och sen en klänning jag ska ha på julafton :) Sen så kanske jag ska dit en annan dag och köpa lite mer kläder! Hittade en till snygg klänning :) Funderar på om jag ska ha den på nyår! Yeees :) Första gången på lääääänge jag hittar såhär mycket kläder till mig själv. Gott :)
Dom här strumpbyxorna köpte jag idag: https://www.ginatricot.com/se/#/product/25532800
Tyvärr så fanns inte klänningarna på bild på ginatricots hemsida, men men ^^ Får väl ta kort någon dag.
Köpte lite annat också. Men ingenting viktigt typ, haha :D

Efter Överby beställde Marko pizza, vi åkte hem å käka (han käka, inte jag), och efter det gick vi hem till mamsen en sväng :) Kom precis hem typ.

Men nu ska jag glo runt på nätet ^^ as usual! Heejjj!

Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0