Världens första gravida man...

.. LÖJLIGT!!! FYFAN vad löjligt!! För det fösta så är "han" en KVINNA enligt moder natur. Så därför kan han inte vara första mannen som är gravid. Jag skiter fullständigt i om han byter kön, folk får fan sätta en kuk i pannan om dom nu vill det. MEN, eftersom hon har bytt könet till en MANS.. Så tycker inte jag att det är okej för honom att vara gravid. Typ såhär:
"Hej hej, jag vill ta bort mina öron för att jag vill vara döv. MEN, Jag vill ändå kunna höra vad dom säger på radion ibland!"

VAFAN ÄR DET? HAR DU BESTÄMT DIG FÖR ATT VARA MAN DÅ SKA DU VARA MAN OCKSÅ!! OCH INTE NÅGON JÄVLA SJÖHÄST!!!!!!!!
Vill man vara man så ska man ta del av männens liv, och inte lite av varje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så jävla själviskt av han att vara man OCH gravid. SJÄLVISKT!!!! VÄLJ SIDA NÅGON JÄVLA GÅNG DUMME FAN!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ja, fy, Jag håller med dig till fullo. Jag blir fan äcklad av den där snubben !

2008-12-15 @ 21:41:05
URL: http://jenniesnotes.blogg.se/

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0