090802

Just nu är man glad igen.. Yeah :) Men vet att allt kommer å vända den 10 augusti, då hoppas jag att jag slipper må som jag gör ibland. Hoppas kan man alltid göra :) Men ska allt ta tag i saken nu.

Och fortfarande så saknar jag min beeeejb <3<3<3 Hoppas verkligen att hon har tid för mig på lördag.. Min älskade stjärna <3 .. Och nu har vi bestämt oss vad vi ska göra för tatuering :) Vi ska båda ha en likadan.. Får se när vi gör den bara. Måste ju ha lite moooney först ja. Tror nog att det kommer gå på runt 800 spänn om jag gissar rätt.. Men hoppas jag har fel.. Får gärna vara billigare ;) ÅÅHH.. Fan jag längtar ihjäl mig :)


http://www.youtube.com/watch?v=Qt8p9nEepT8&feature=PlayList&p=322E3728B283F199&index=0
Bästa kärlekslåten just nu :) Om det ändå kunde hända en själv <3
perkele...


Idag fyller mitt kusinbarn år också. Grattis till dig <3


Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0