busy, busy!

Kom hem natten mellan torsdag å fredag :)
Marko skulle ha Milla, så då passade jag på å åka hem till Jonas. Sov där..  bla bla, blev väckt halv sex på morgonen?! ;D Somnade om.. Hmm.. Sen åkte man sig hem typ.. Stack å sol med farsan en stund :) Sen kom Evelina. Tjöta som fan! :) Åsen åkte vi hem till mig.. snodde några smörgåsar av farsan först. Tattare! Ofc :)

Stack hem till mig.. Gjorde iordning mig, tog ett par cider å sen till Vargön för fest :)
Kände bara Jonas där.. men men. Gick ju bra ändå ;)
Morsan hämtade oss å körde oss till Jonas, ofc ;), sen sov vi massa.. Och igår så stack jag å Jonas hem till pappsen. Första gången han träffa honom då.. Hmm men bra gick de ;) Basta osv.. åt mat. Sen kom Jonte också :)
Sen blev de hem till mig för å hämta film, å sen hem till Jonas igen för å glo på filmen!

Sagan om ringen blev de ;D Mhmm! Dom två första. Jonas somnade vid tolv? å jag å Jonte satt uppe till halv fyra.. Då ringde han mamsen så hon fick hämta han.. Å jag somnade gott kan jag lova ;D


BRUNSÅS? Vafan är det?!

Håll för näsan!!

HAHAHA.. Så jävla kul igår :D Fast man dumförklarade ju sig själv... HMM! Mindre kul kanske ^^ 



Har precis duschat.. Min babe kommer hit snart :) Blir å göra lite mat å glo på film. MYSPYS på hög nivå :)
Hörs? Säkert.. Någongång :)

Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0