i love my friends.. you know what you mean to me.

Söndag nu ju ffs ;O
Snart blire Sverige! Hoppas fan att vi kan åka senast på onsdag.. Klarar mig inte utan min babe längre än så! <3

Jävla Alex ska flytta till Sthlm redan på onsdag också :( Bara dissar mig sådär!! Nedå, förstår att du inte kan styra över det på det viset. Men fattar du vad jag kommer å sakna dig? Din lilla fjant! <3 :) :) :)


Nu åskar det här igen också. Det gjorde det igår med.. Fan så gay. Hatar åska! Kan ju inte ladda batteriet till bärbara :(( Hrmm..

Och min underbara Dirt. Du vet själv hur mycket du betyder för mig, har nog sagt det åtminstonde en miljon gånger! And yeeeees... I loooove your song <3 Kan verkligen inte hålla inne tårarna när jag hör den. Har inte vågat lyssna på den när jag vart full. Haha... Och kommer nog inte våga göra det heller :D .. Du är värd så mycket <3 Moget @ Hamsterpaj fåh lahjf <3 .. Kommer ihåg när du var och hälsade på mig för första gången. När vi drack den kvällen med mina vänner (fast du var nykter då), och så frågade jag om vi kunde köra en sväng in till stan när vi skulle hem. Och det gjorde vi :) Så satte jag på låten "Heartbrek Ninja".. Så underbara minnen. Kommer ihåg att jag var så lycklig då :) Bara för att du var där hos mig <3 .. 2006, always in my mind <3 

Dirt - Till min Sussie
Min låt, bara min.. Inte någon annans <3



Heartbreak Ninja:
I'm sitting here all alone,
with sword in hand and heart of stone
All she left was a piece of paper
Oh God I wish that I could hate her...

I'm so blue
Oh God I want her back

A grey smoke bomb and she was gone
I read her words and it was done
suddenly my heart was ripped in two
But little Ninja-girl, I'm coming for you

I'm so blue
Oh God I want her back
I'm so blue
No actually I'm black

A deadly shuriken of love
my heart is cold as ice
A shuriken of love
A deadly shuriken of love
Don't listen to their lies
Eternal pain in Ninja-disguise

How could she leave me this way
Not even Ninja-magic could make her stay
She left and I don't know why
But I know that she has to die!

Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0