in my dreams.

uff, hade värsta drömmen inatt..

Drömde att jag blev ihop med en gammal skolkompis. Sen så höll någon på å ringa hela tiden, så frågade jag vem det var. Så säger han att det är hans pappa, å vad han heter då. Så fick jag reda på att han hade samma pappa som Marko! Och jäklar vad sur jag blev! Ringde upp Marko direkt å sa åt honom att hans/deras pappa skulle sluta ringa till min pojkvän, och att han skulle säga de till honom!! (Kommer fan fortfarande ihåg hur arg jag var)

Men han slutade fan inte ringa å terrorisera. Sen så byttes de till en annan dröm som jag inte kommer ihåg ^^

Fyfaaan va gött att ÄNTLIGEN få slippa din alkoholist/knarkande farsa, som ringer å tjatar HELA JÄVLA TIDEN. Han som hängde upp din döda katt på våran lägenhetsdörr (i en påse). JAG SOM HITTADE HENNE!
Jävla fucking fittpsyka farsa. Herrejävlar!
Fan va mycket skit jag har fått stått ut med i tre år egentligen.... Thank god it's over!!

Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0