Lite sådär.. småjobbig natt kanske.

and now i can live my life..

Morsan å alla drog till stranden nyss, jag å Milla stanna "hemma" eftersom hon är sjuk. Har ändå ingen lust å ligga å steka mig i solen. Yes yes..

Milla hade jättehög feber hela natten.. Men det är "bara bra", den trycker ut alla bakterier å skit ur kroppen. Men har hon jättehög feber idag igen så ska vi nog åka in till sjukhuset med henne. Men så är det.. Hoppas att vi slipper det bara.

Annars så händer det ingenting idag. Bara vara hemma..
Ska ta mig något å äta, och sen min andra morgoncigg. Röker inte så mycket längre så är extra sugen på kvällen å på morgonen. Huvudvärk å fan all sån skit =/ Men men.. Tecken på att man skär ner på det iallafall :)

Jag fick förresten sova i Millas resesäng inatt (y)!!! Mitt kusinbarn å jag låg först i dubbelsängen.. Men han sparkar så otroligt mycket, å slänger ben å armar på mig så till slut så fick jag nog. Har ont i nacken idag kan jag lova! Great!! Tur att man är så liten så att man KAN sova i resesängen iallafall. Haha! Ohja :)

Ha en bra dag. Det ska jag försöka å ha :)


Känner nu hur allt börjar vända. Hur jag börjar acceptera å försöker leva i nuet.
Citat: "Du ska inte föda dina negativa tankar." /Evelina
Babe.. Jag ska inte göra det mer. Går det åt helvete så får det göra det, det är en del av livet och det får man också acceptera. Man blir bara starkare utav det, å lär sig av sina misstag.
Ibland kan jag verkligen inte förstå hur otroligt smart du är! För babe.. Du ÄR det. Du får mig alltid på bra humör, å får mig att tänka i andra banor. JAG ÄLSKAR DIG!!!



Du vet att det vi har..
är äkta kärlek <3

Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0