lovely day? hmm.. let me think about it :)

Like I could care less?

God morgon på er! Sitter här å dricker mitt morgonkaffe :) Inte bra ifs.. Slutade ju med det, å riktigt jobbigt vare! FAN.. Happ.. Men det är la bara å häva i sig då.
Märkte de faktiskt igår.. Drack inget kaffe på morgonen. Och jävlar va kinkig jag var! Bläh.

Är fortfarande överlycklig efter gårdagens inköp :D Haha.. Att lite saker kan göra en såå lycklig. Fast det finns faktiskt en sak som gör mig lyckligare.. Evelina, you know what I mean ;)

Gårkvällen var ganska mysig också, även om man hade jävligt tråkigt vissa stunder men men.. Så är det. Fick iallafall prata med min baaabe :) Saknar dig ska du veta <3 PUSS FAN!

Men nu ska jag se till så att morsan kikar till Milla i några ögonblick, så ska jag ta min morgoncigg till mitt morgonkaffe :)

Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0