Jäkla tur att alla kommentarer kom tillbaka =0 *peeww!!*


Idag väckte Milla mig halv elva?!?!
Förstår inte vad det har tagit åt henne.. Sover som en stock ju.. Haha :)
Nåjaa...

Idag ska jag och mamma sticka till trafikskolan. Jag ska skriva in mig och boka teorilektioner plus körlektioner.
Yesbox.. Hatar jävla körskolan.. Tror dom seriöst att jag tänker förtsätta med att köra ECODRIVING?!?! Ooohhh noo!!!
Jag trycker ner kopplingen så jävla mycket som JAG vill.. SÅDESÅ!! Mohahah :)

Tvättstuga idag också.. För första gången sen december :D Hahah.. Fast vi har ju tvättmaskin hemma så vi har ju såklart tvättat i den några gånger ;) Det blir faktiskt inte så jättemycket tvätt hos oss.
Milla är väl den värsta lortgrisen utav oss :) hiiiihihi

Men nu orkar jag inte skriva mer.. sen så har jag ingenting mer att skriva. Hej hej :)

Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0