Igår fick jag tvingat Ida att följa med ut och röka med mig.. KLOCKAN ETT PÅ NATTEN! Hahah :-D
När jag skulle gå så började Sisu gnälla.. Jävla hund, så jag fick ta med han!
Jag och Ida stod nog och tjöta i över en timma.. Kul var det ;-D Sen så pratade vi om skumma människor som står och glor in i ens fönster och i buskar och skit.. Så Ida ringde till min mobil så pratade vi hela vägen hem också :-D Hahah.. Sikka töntar vi är ibland!

Jag somnade vid tre-tiden? Var i säng halv tre.. Men eftersom Marko låg och snarka så tog det ett tag innan man fick sömn. Sen när Marko vakna för att åka till jobbet så låg han och mös med mig en stund. Fast jag sov.. Men vaknade till ibland.. Snutt ♥

Men nu har jag ingenting mer att uppdatera om :-) Jag har ett tråkigt liv.. TJOHEJ!

(Ida's blogg: www.metrobloggen.se/ajdaa)


Lätt världens bästa cigg :-)

Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0