Saatan vad illamående jag är!!
Vi åt vid sex-tiden, och sen var jag tvungen att lägga mig i sängen ett tag.
gick å la mig halv sju.. Sen hörde jag när mamma och syrran kom. Och ett tag efter det somnade jag i tio minuter tror jag. Gick upp kvart över sju.. Helt slut var jag!!

Nu har jag prcis badat med Milla, känner mig fortfarande konstig. Ännu konstigare nu när jag har badat i varmt vatten.
Hoppas verkligen att jag inte blir sjuk!! Orkar inte med det just nu.. Fyfan.

Jag har åter igen blivit kär i låten Cory Lee - The Naughty Song (DJ Konabuzz Quick n Dirty). Fan så bra den är :-)
Guuuuuuuuud... känner mig helt svimfärdig.. Vad är det med mig?!?!?!


Nej nu ska jag vila eller något.. =/ Känner mig jäkligt skum!! HELT SJUKT!!
God natt på er alla :-) Köss & smek ;-)

Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0