Igår tog jag en tripp hem till Sanna vid halv ett-tiden. Vi skulle bara ta ett par öl och sen skulle jag hem vi två.. MEN NENE.. Slutade med att jag stapplade lite smått hem vid halv fem tiden efter 2½ öl (halvlitare) och en snaps!
Haha.. Lite lagom full :-)  Kul var det! Det sjuka är att jag typ är bakis? Drack ju knappt något igår.. Jajaa.. :-)

Ska snart palla mig bort till Torpa för att köpa créme fraiche. Ska ju göra pastasallad idag, och lilla jag glömde ju att köpa det igår när vi var och handla!! Haha.. Seriöst... Hade t.om skrivit upp det på "matlistan" som jag hade med mig in i butiken. Fan va puckad man får vara ibland :-D

Men nu ska jag glo vidare på familjeliv.se.. Heiipps!


Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0