Klockan 09:45 hade jag min första körlektion på trafikskolan.
För det första!! Det var en jävla dieselbil, och växelspaken var helt jävla kocko!
Så fort man hade lagt i en växel så hoppade spaken till "frilägesplatsen". Så jag satte i trean några gånger när jag skulle köra iväg.. Haha.. GÖTT CP!! Men man lärde sig fort :-)
Sen så hanterade jag ratten fel tydligen.. HMM! Jag tar på insidan av ratten när jag svänger, och så skulle man icke göra!! Nene.. skit  i det då :-P Sen så höll jag växelspaken fel när jag växlade och så körde jag inte speciellt miljömedveten.. Men det visste jag redan. Trycker alltid in kopplingen massor när jag ska svänga och hålla på. Jaja.. Men man är så illa tvungen å lära sig köra ecodriving. Inte för att jag kommer å fortsätta med det. För mycket att hålla reda på :-D Haha!

Sen så skulle jag ta bussen hem.. Guuuuuuuuuuuud vilken fräsch buss! Helt ny var den! Och så fanns det säkerhetsbälten på varenda plats. Men jag var den enda som använde bältet!! Seriöst vafan är det med folk?!?! Vet dom inte hur farligt det är om man krockar med bussen?? Aja.. Inte mitt problem om dom får skallen inslagen. Jag sitter ju säkert å stilla på min plats :-) BÖRJA ANVÄND BÄLTE I BUSSEN FÖR DIN EGNA SKULL!!!

Men nu ska jag laga lite lunch till oss :-) heejj!


Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0