Jag publicerar INTE kommentarer som är reklam för massa skit, eller som en kommentar jag fick alldeles nyss: "Vad tycker du om rökning.. bla bla bla.." VARFÖR argumentera och VARFÖR sitta och prata om det när man ändå vet att folk har OLIKA ÅSIKTER. Kommer ändå bara bli tjaffs om skiten och BLAAAA!!! Vill du röka så rök.. Vill du inte så rök inte! Varför hålla på å tjaffsa.. Jävla nötter.. Har ni för mycket fritid eller?!

Skulle ju egentligen dratt till stan. Men eftersom Ida inte har något busskort eller pengar så skulle vi vart tvungna å gå! Och icke icke.. Det har snöat idag och jag pallar fan inte gå in dit.. Blää =/
Kanske tar bussen dit själv sen.. Utan stress och sånt. Jag hatar att stressa! Mår så jävla dålig av det.. Och så får jag ont i magen :-(


Nu skickade Ida sms..!! Hon har visst busskort :-) Så vi ska in till stan ändå!!! NAAAAAAAAAAAJS!
Måste göra oss iordning då :-) Heejj!

Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0