Som sagt.. Var på stan med Ida idag :-) Hittade lite grejjer.. Och en BH till mig! yaaay :-) Mina bröst har blivit gött cp efter graviditeten och amningen. Så jag måste alltid ta in typ tre olika storlekar in i provhytten när jag ska prova :-D Haha! Jojo.. nog om mina jävla bröst nu.. Inget intressant!

Medan Ida och Anna var inne på Blomsterhallen så gick jag in på Flügger och hälsade på "A". Stod och tjöta ett tag och sen så messa Ida om att dom skulle till Kvantum så jag gick dit sen då :-) Köpte juice och mellanmål till Milla..
Och efter det gick jag, Ida och Milla å fika :-) Milla fck sitt mellanmål, juice och lite kanelbulle av mig. Mmm.. smaskens ;-)
Sen bar det av hemåt.. Satt här en stund och sen stack Ida hem också.
Då badade jag Milla och gav henne gröt. Och nu ligger hon å sover :-) Min plutt <3

Men nu ska jag glo på Top Model.. Det suger.. Men det kommer ingenting annat.. Heips!



Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0