Fredagen den 13de... Det säger inte mig någonting. Jag har aldrig haft otur på just den här dagen. Folk gör denna dag mer skrämmande än vad den egentligen är. Men visst.. Livet ÄR skrämmande. Ahja.. haha.. Orka babbla :-)

Vi har tvättstuga just nu. Var precis nere och slänga upp tvätt på tork och startade en ny maskin. Ska vbli så gott i mysa i soffan sen ikväll i en ren lägenhet :-) Mums!! Bästa som finns.
Sen så ska vi åka och handla också. Måste köpa massa gott. Haha.. även om mina tänder INTE tillåter det!!
Dom är huuuur skit som helst just nu!

I höstas när jag var hos tandläkaren så sa hon tandläkaren att "du behöver inte komma tillbaka på ett par, tre år".. Hmm bara för att jag fyller 20, 21 år då och måste betala själv!!!
Men när jag var där sist gång, för ett par veckor sen, då när jag hade så jäkla ont i mina tänder så sa hon tandläkaren att jag måste använda superstark flourtandkräm som kostar 80:- tuben!! Och extra stark floursköljning annars så spricker mina tänder... Öhmm.. Det sa inte hon tandläkaren någonting om i höstas?!?! OCH HON VISSTE OM DETTA!!!
Funderar fan seriöst på att anmäla henne!!!! Plus att hon sa att jag inte skulle komma tillbaka på flera år?!?! MEN HALLÅ.. T.o.m tandläkarna säger att man ska gå dit regelbundet, minst en gång per år!!! FYFAN VA SUR JAG BLIR PÅ DEN DÄR JÄVLA FITTAN!! Hade inte jag ringt självmant till tandläkaren sist gång vem vet hur många tänder som hade ramlat ur käften på mig!!!! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH Äckliga jävla hora.. hoppas fan att dina tänder ramlar ut!!!!!!!!!!!! Leker med folks liv sådär!!! NEPP.. I höst så blir det att jag ringer till tandläkaren igen så får dom kolla tänderna ifall dom blivit bättre. Jepp jepp... fastän jag HATAR tandläkaren.. är så jävla rädd när jag sitter i den där jävla stolen!!

ahja.. nog om mitt tråkiga jävla eländiga liv :-D Hahah!

Jag kom förresten på en till sak som Milla brukar säga.
När hon badade häromdagen så hörde hon hur Sisu skällde utanför dörren, så ställde hon sig upp i badkaret och ville se. Sen så sa hon "tulee!" till Sisu :-D haha.. (tulee betyder "kom"!) Sen så har hon fortsatt och sagt så till Sisu.. Vet inte om hon menart.. men gulligt är det :-D

Men nu ska jag grejja här hemma.. Ser gött tråkigt och skitigt ut :-) Heejj!


Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0