I lördags såg vi på filmen "Revolutionary Road". Den var ju inte så bra som kritikerna sa.. Men den gick å se på. Lite annorlunda slut och sisådär :-)
Och igår såg vi på en klassiker.. "Gostbusters". Haha.. Guuuuuud säger jag bara :-)

Igår var jag och körde bil med mamsen också. Försökte faktiskt köra ecodriving och inte trycka ner kopplingen.. Men till slut blev jag förbannad och sket i det!! Det blev ändå att man tryckte ner kopplingen rejält :-D Ska berätta det för körskoleläraren.. att jag ALDRIG kommer köra ecodriving. Fan va jobbigt det är!!! Man måste verkligen ha koll på en sak till.. och det pallar inte jag. NO NO!
Äckliga jävla körskoleskit.... AAAAAAAHJAAAAAAAA

Idag ska jag på ett vidrigt jävla informationsmöte på körskolan. Kommer säkert få sitta där i två timmar.
Alltså seriöst.. Är mötet på två timmar så går jag fan därifrån!! Jag har faktiskt en familj å ta hand om.. SÅDESÅ! Jävla nötter fanskap! JAG SPYR PÅ ER!!!!!

Jag vill inte ha körkort längre.. Har bara en sån jäkla ångest för allt. BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄH!!!!!!!
Och teoriboken ska jag inte ens läsa i.. NEVER!! STÅR BARA MASSA JÄVLA BAJS!!!!!!!!!!!!!!! ÅÅÅÅÅHHHHH

Äta frukost?!

Kommentarer
Postat av: Sara Mellberg

Alltid lika kul att läsa din blogg.. så känsloladdad, crazy ;)

2009-02-16 @ 10:25:54
Postat av: Sussu

Hahah.. aa jag har mina "moments" ibland :-D

2009-02-16 @ 21:10:31
URL: http://mutsi.blogg.se/
Postat av: Jennie

Åh fy fan det är verkligen pain in the ass att plugga till körkort. Men när man klarat det är det en sån jävla lättnad. Kämpa på!

2009-02-16 @ 23:51:35
URL: http://jenniesnotes.blogg.se/
Postat av: Sara Mellberg

haha, du är go =)

2009-02-17 @ 18:02:24

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0