Igår var det informationsmöte på körskolan. Träffade en gammal kompis där som jag inte sett på tre år? Så det var lite roligare då :-)
Sen är halkkörningen på 9 timmar?!?! MEN HAAAAAlLÅÅÅÅÅÅ IGEEEEEEEEEN.. Jag har faktiskt en dotter och jag vill inte vara borta från henne så länge..... :'( Sen så måste Marko ta ledigt från jobbet och då förlorar VI pengar på det?!?! Ska körskolan betala det då eller? NEE TROR INTE DET. Ne, jag ska fan ringa till dom alltså.. Äckliga nötter.

Inatt sov jag med pyjamasbyxor, Marko's t-shirt och en tjock tröja + täcke. Guuuuuuud så vart och skönt det var :-) Har nog aldrig sovit skönare i hela mitt liv typ!!! :-) Myspys..

Men nu ska jag glo på tv.. Hejps :-)

Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0