Fjortisvarning :-)

Rent ut sagt så hatar jag människor som Blondinbella och Kissie.. Fast mest så hatar jag Kissie. Hon tror verkligen att hon är.. haha vuxen och "it"! :-D Så jävla patetiskt..Sen så tror hon väl att hon är så jälva cool när hon kom in på krogen när hon va 17 år.. HAHA.. big deal :-D Jag hade kunnat komma in på krogen när jag var 16 år.. Men jag ville inte.. SÅDESÅ!
OCH.. Så skriver hon om "fjortisar".. HMM.. Hon är ju för fan själv en jävla fjortis! Väx upp för fan innan du öppnar din jävla käft igen! Fan blir så jävla trött på den där människa.. HUH! ÄCKLIGT!

aa just det.. Och enligt Kissie så är man en DÅLIG MAMMA om man är UNG MAMMA.. Haha och det fick hon ifrån dom dära eleverna som misshandlade sin lärare eller vad det var? Alltså att dom eleverna måste haft unga föräldrar eftersom dom var så "puckade".
Alltså.. Den människan har verkligen ingen jävla uppfattning om hur världen egentligen fungerar! Ibland tycker jag jävla synd om hennes "inkompententa hjärna". Stackarn....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag håller med.. kissie är sverige's äldsta fjortis! :P , ful patetisk, dålig uppfostrade liten unge. undrar hur bra hennes föräldrar är då som låter henne gå ut på krogen.. hon hatar och är avundsjuk på sin halvsyster bara för att hon vet att bebisen komemr få mer uppmärksamhet från morsa!, tycker att det är bra att hon har valt o inte ha kontakt med bebisen, måste vara marddröm att ha kissie som storasyrra ryser..

2009-02-21 @ 00:35:23
Postat av: Viola

Kissie är en guldfisk i sin egna lilla glasbubbla. Hon har inte den blekaste aning om hur världen utanför hennes fjortisliv ser ut.

2009-02-23 @ 17:32:11
URL: http://violiejolie.blogg.se/

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0