♥ friday ♥

Idag ska jag och Ida dricka sig lite :-)
Marko skulle stanna hemma, och Milla skulle hem till mormor. Så Marko får sova ut ganska rejält idag/inatt kan jag nog tänka mig :-) Göööööötttttttt...

Får se vad vi hittar på ikväll. Yes yes..

Var på Överby idag med Milla, Ida och Marko. Hittade ett par jeans och ett par skor. Men när vi satt i bilen på vägen hem så såg jag att dom hade limmat fast sulan fel i högra skon... HELT PAJJ JU!! Så jag måste tillbaka med skorna.. KUL. Nötter som inte ens kan sätta ihop en bra sko! Att den ens har kommit igenom kontrollen?!?! Idiotiskt.

Jajaa.. Får nog åka dit imorgon då. Ska ju ändå till Markos mamma imorgon, så får ta det på förbi vägen :-)

Nu ska jag duscha eller något.. Vad jag nu orkar :-) Hejps!

Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0