♥ God morgon? ♥

Seriöst.. Det är bara jag inne på msn! Haha :-D mobbad..

Har knappt sovit någonting inatt. Först låg Marko och snarka.. Och jag låg säkert å putta på honom i tre timmar.. Och bara för att han snarkar så låg Milla också halvvaken. Så det hjälpte inte så mycket när jag sa till Marko att han skulle sova i soffan.. För Milla låg och vred å vände på sig och grymtade till lite då å då.
Men ändå så är jag förvånadsvärt pigg idag! Sjuuuuuuuukt... Nåja.

Skulle egentligen träffa Ida nu på morgonen. Men jag trodde att jag skulle vara sjukt trött så jag orkade inte det nu. Men vi ska nog träffas senare på dagen istället :-) Yaaaaaaaay!

Annars så vet jag inte vad som händer idag. Äta, mysa och slappa. Det är livet det.
Åhhhhhhhh.. Kunde inte barnbidraget kommit så kunde jag stuckit till Överby med Ida ;-D haha! Hmmm....

Men nu ska jag klä på mig.. Tror nog att det är dags för det. Hejps! :-)


Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0