Hoppas fan att du/ni blir torterade till döds!

Vi har precis kollat klart på "An American Crime". Förstår inte varför jag låter mig själv titta på sånna filmer? Blir bara så jääävla förbannad!!

Sen så kan jag säga att blir man dömd till livstid mord så ska man sitta sina år tills man dör och inte i BARA 20 ÅR!!! HERREGUD.. Och Sverige ska vi inte ens prata om. Livstid är 15 år här men man blir frisläppt efter 5 år. VIDRIGT!!!

Och har man torterat någon till döds så ska man ha samma behandling själv!!!
TORTERA MÄNNISKORNA TILL DÖDS!!! Och låt dom inte sitta å ruttna i fängelse.. Det är för lindrigt straff!!!
 Fyfaaaaaaaaaaaan vad förbannad jag blir!!!

DÖ ERA ÄCKLIGA JÄVLA AS!!

Och detta jävla land borde FAN SKÄRPA SIG!!!! Skaffa riktiga jävla STRAFF!!!!!!!!!
Äckliga överbetalda fittor!!


Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0