♥ lördagkväll redan..

Nu har jag en ny foundation :-D JIPPIE!!
Har inte provat den än.. Men hoppas att den passar iallafall :-)

Mamma var här en stund förut också.. Och sen så var jag tvungen å köpa ut cigg till Ida ;-) Hon fyller 18 år på onsdag, så känns inte så brottsligt ändå :-D Hiiiihihi

Marko å Milla badar just nu. Funderar också på att bada sen.
Vi har en sånhär continental (stava?) säng.. Och igår så tog vi bort den tjocka mittersta madrassen.. FYFAN va skönt det var å sova inatt! Den sängen var VERKLIGEN för mjuk för mig. Så nu sover man som en prinsessa :-)
Längtar tills man ska sova ikväll!!

Mätt i magen är man också.. Frossat i mig muffins å mariekex.. Mums :-)
Nu ska jag göra något... För se vad.. Har förjävla tårkigt ^^ Hej hej!

Kommentarer
Postat av: Ida

höhö langarn, du är en sån gangster (H) men me loves you ändå :)<3<3

2009-02-28 @ 23:28:18
URL: http://metrobloggen.se/ajdaa

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0